Lietošanas noteikumi

Definiții utilizate în termeni

Card - Cardul dispozitivului digital de control (un tahograf digital) pentru înregistrarea orelor de lucru și timpul de odihnă al șoferului (cardul tahografului digital al unei companii sau cardul tahografului digital al unui conducător auto).

Cont - Contul utilizatorului la site-ul Companiei de pe Internet unde Serviciul este pus la dispoziția Utilizatorului.

Utilizator - O persoană juridică (deținătorul cardului de tahograf digital al unei companii) sau o persoană privată (fizica) ,(proprietarul cardului tahograf digital al unui conducător auto), care a încheiat un acord cu compania privind furnizarea serviciului.

Acord - Acești termeni de utilizare, care constituie un acord între companie și utilizator.

Serviciu - Incărcarea și prelucrarea de la distanță a informațiilor stocate pe Card și alte servicii oferite de companie;

Companie Cargo Track Solutions SRL, adresa juridică: Piata Ignatie Darabant, Nr, 24 P, Oradea, Bihor, Romania

1. Subiectul acordului

  1. Compania, în conformitate cu termenii Acordului, furnizează servicii către utilizator pentru o taxă. Serviciile sunt disponibile pe internet și se referă la colectarea, procesarea, stocarea, analiza datelor din cardul utilizatorului și pregătirea rapoartelor bazate pe acesta.
  2. Înainte de a începe să utilizați Serviciul, utilizatorul este obligat să se înregistreze pe site-ul Web al companiei în care este creat contul. În timpul înregistrării, utilizatorul trebuie să furnizeze datele sale. Contul este protejat de un nume de utilizator și de o parolă, pe care Utilizatorului i se interzice divulgarea catre  terte parti.
  3. În contul său, utilizatorul își poate încărca datele cardului în formatul stabilit de companie și poate primi rapoarte respective despre datele stocate pe card și încărcate în sistem.

2. Modalitati de plata

  1. Taxa pentru servicii este indicată pe site-ul companiei. Utilizatorul va plăti pentru Servicii utilizând una dintre opțiunile de plată fără numerar furnizate pe site-ul web.
  2. În cazul în care utilizatorul este proprietarul cardului de tahograf digital al șoferului, utilizatorul efectuează o plată în avans timp de cel puțin 30 de zile calendaristice. La plată, utilizatorul va putea să efectueze încărcarea și să primească un raport. Dacă utilizatorul este proprietarul unui card de tahograf digital al unei companii, utilizatorul va plăti serviciul la livrare, iar plata va fi calculată pentru fiecare lună calendaristică pe baza numărului de persoane fizice (conducători auto) din luna calendaristică respectivă, ale căror date a fost încărcat în legătură cu utilizatorul.
  3. În cazul în care Utilizatorul și-a înregistrat cardul de plată cu Contul, Compania are dreptul de a retrage taxa de pe cardul de plată în valoarea plății Utilizatorului se datorează Companiei.
  4. În cazul plății la livrare Compania trimite o factură pregătită electronic la adresa de e-mail indicată de Utilizator. O factură pregătită electronic (fără semnătură) este suficientă pentru efectuarea unei plăți. Utilizatorul va plăti conform facturii în cel mult 10 zile de la data expedierii facturii.
  5. Taxa de servicii este indicată pe site-ul Web al Companiei iar Compania are dreptul de a modifica taxa de serviciu fără notificare prealabilă. Modificările vor intra în vigoare din momentul în care vor fi postate pe site-ul companiei.
  6. Toate plățile vor fi considerate realizate din momentul primirii acestora de către Societate în contul său curent la o instituție de credit.
  7. În cazul în care Utilizatorul nu achită taxa pentru  serviciul folosit  în termenul stabilit și în suma indicată, Societatea va avea dreptul să suspende furnizarea Serviciului utilizatorului în mod unilateral și fără nicio notificare, inclusiv blocarea Contului Utilizatorului.

3. Obligatiile partilor

  1. Compania are dreptul de a revizui, modifica, îmbunătăți suspendarea pentru o perioadă scurtă de timp Serviciul, Contul, site-ul web.
  2. Utilizatorul a fost informat și este de acord că toate acțiunile efectuate pe site-ul Web folosind numele de utilizator și parola care îi sunt atribuite lui sunt obligatorii pentru Utilizator și vor fi considerate efectuate de Utilizator.
  3. Serviciul este furnizat în scop informativ, prin urmare Compania nu își asumă nicio răspundere pentru eventualele pierderi de orice fel care au fost sau ar putea fi suportate ca urmare a Serviciilor furnizate, inclusiv orice posibile inexactități sau erori.
  4. Serviciul include soluții tehnice și, în consecință, pot apărea situații în care disponibilitatea Serviciilor ar putea fi întreruptă.
  5. Utilizatorului, pe baza Acordului, i se acordă o licență neexclusivă și revocabilă de utilizare a software-ului. Utilizatorului și oricăror altor persoane li se interzice să utilizeze software-ul în orice alt mod, cu excepția celor prevăzute în contract fără acordul scris al Companiei.
  6. Compania are dreptul să limiteze în mod unilateral timpul de stocare a datelor Utilizatorului în sistemul Companiei.
  7. Toate drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv, dar fără a se limita la drepturile de autor, dreptul de design, mărci comerciale etc.) în ceea ce privește Serviciile, software-ul, site-ul Web al companiei și informațiile furnizate pe aceasta sunt deținute exclusiv de Companie. În cazul încălcării acestor drepturi, vinovatul poate fi tras la răspundere în conformitate cu prevederile legislației și poartă întreaga responsabilitate pentru toate pierderile care au fost suportate sau pot fi suportate de către Companie și / sau terțe parti. Datele utilizatorului conținute în cont aparțin utilizatorului.
  8. În cazul în care utilizatorul are obiecții cu privire la calitatea serviciului, acesta trebuie să depună o cerere la Compania care conține informații de identificare a utilizatorului împreună cu informații despre baza pentru această aplicație. Cererea va fi trimisă la adresa juridică a companiei sau în format electronic la adresa de e-mail: office@cargotrack.ro.

4. Politica de confidentialitate

  1. Toate datele personale, codurile personale de identificare ale Utilizatorului, angajații săi, oficialii și orice alte persoane legate de Utilizator și informațiile despre vehiculele prezentate Companiei și introduse pe site-ul Web al Companiei sunt protejate conform legislației in vigoare din Romania.
  2. Aprobarea acordului de către Utilizator este interpretată ca acordul Utilizatorului cu privire la prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului și a codurilor personale de identificare, precum și a informațiilor despre vehicule de către Companie. Dacă utilizatorul este proprietarul cardului de tahograf digital al unei companii, înainte de transmiterea datelor personale către Utilizatorul Companiei, va confirma că a primit consimțământul expres la prelucrarea datelor personale de la persoana privată, inclusiv transmiterea datei către Companie (de exemplu , o companie trebuie să obțină consimțământul angajaților săi).
  3. Societatea va gestiona prelucrarea datelor personale și a codurilor personale de identificare. Scopul prelucrării datelor personale și codurilor personale de identificare - solicitarea și furnizarea Serviciului.
  4. Compania are dreptul de a trimite Utilizatorului prin e-mail orice știri legate de Serviciu.
  5. În cazul în care utilizatorul nu reușește să îndeplinească sau să îndeplinească în mod incomplet obligațiile sale de plată care rezultă din Contract, Societatea are dreptul să transmită informații despre Utilizator (date cu caracter personal) și Serviciu primite la o agenție de recuperare a datoriilor pentru a efectua colectarea plăților întârziate și publica datele în bazele de date publice, dacă este necesar.

5. Dispozitii finale

  1. Compania are dreptul să modifice și / sau să modifice unilateral contractul în orice moment.
  2. Compania și utilizatorul au fiecare dreptul de a rezilia contractul în mod unilateral cu o notificare prealabilă de 30 de zile către cealaltă parte. În cazul în care utilizatorul nu execută sau îndeplineste în mod nejustificat obligațiile sale față de Companie, Compania are dreptul să rezilieze Contractul în mod unilateral cu o notificare prealabilă de 5 zile. Utilizatorul își va efectua toate obligațiile de plată către Companie în ziua terminării Contractului cel târziu.
  3. Compania are dreptul de a transfera Acordul și / sau obligațiile care decurg din acesta în mod unilateral și la discreția sa față de orice terță parte.
  4. Cererea de serviciu sau utilizarea sa trebuie interpretată ca fiind de acord cu utilizatorul acestor termeni (Acord). În cazul în care utilizatorul este proprietarul cardului de tahograf digital al unei companii, persoana care aprobă acordul confirmă că are dreptul deplin să accepte obligațiile stabilite în acord în numele societății.
  5. Orice litigiu sau revendicare care decurge din sau în legătură cu Acordul (inclusiv litigiile sau reclamațiile extracontractuale) va fi soluționată într-o instanță din Romania  în conformitate cu legislația in vigoare din Romania.